تسمه تایم که دارای دندانه با جنس آن از لاستیک است یک قطعه ی بسیار مهم و ضروری می باشد و لازم است برای خرید آن دقت بسیاری داشته باشیم. تسمه دینام هم که اصولا شیاری می باشد از لاستیک است که جز قطعه ی مهم در خودرو می باشد. این دو قطعه ی مصرفی ماشین اگر دیر عوض شود و یا از جنس خوبی استفاده نشود ممکن است خسارت زیادی را بر گردن مصرف کننده بگذارد. فروشگاه آریا پارت پخش عمده تسمه تایم و تسمه دینام برای خودروهای داخلیو خارجی نیز می باشد.

پخش عمده تسمه تایم و تسمه دینام

فروشگاه آریا پارت به صورت تخصصی فروش تسمه را انجام می دهد و آمادگی فروش بالایی را در سراسر کشور دارد. قیمت پایین و کیفیت بالا باعث رضایت مشتریان و همچنین گارانتی معتبر ایجاد رقابتی سالم در بازار را برای پخش کنندگان ایجاد کرده است.

اگر شما یک فروشنده ی لوازم یدکی هستید یا یک فروشگاه قطعات خودرو دارید، می توانید با شرایط ویژه ی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی آریا آشنا شوید. خرید لوازم یدکی با چک حداکثر ۳ ماهه بدون حتی 1% سود برای مشتریانی که از تسمه تایم ما نیز خرید می کنند.

شرایط اقساطی 2 ماهه خرید لوازم یدکی

خرید لوازم یدکی با چک

فروشگاه لوازم یدکی آریا با توجه به سوابقی که در فروش قطعات خودرو نیز دارد تصمیم به این گرفته است که اجناس پرفروش خود را با چک 2 ماهه برای مشتریان خوش حساب خود به فروش برساند.البته قابل ذکر است اگر همکاری ادامه دار باشد و اعتماد دو طرفه بین فروشنده و خریدار نیز برقرار شود، خرید عمده لوازم یدکی برای خریدار نیز بسیار آسان می شود.

شرایط ویژه برای مشتریان با سابقه و خوش حسابی که با لوازم یدکی آریا نیز همکاری دارند:

1.ارسال رایگان قطعات به سراسر کشور با خرید حداقل 10.000.000 میلیون تومان

2.فروش تسمه تایم و تسمه دینام با حداکثر چک 2 ماهه

3.ارسال رایگان به شهر تهران با خرید حداقل 3.000.000 میلیون تومان

تمامی این شرایط با اعتماد در همکاری نیز اتفاق می افتد. اما در دفعات اول نیز استعلام جک خود مشتری نیز گرفته می شود.با مشتریان خوش حساب نیز هرگونه همکاری نیز اتفاق می افتد.

چشم انداز فروشگاه لوازم یدکی آریا پخش قطعات خودرو های ایرانی و خارجی در سراسر ایران می باشد. با توجه به تولید داخلی و واردات قطعه از کشورهای تولید کننده، قیمت مناسبی را برای مشتریان عمده ی خود نیز دارد.از طرفی کیفیت بالای اجناس باعث گارانتی آن ها نیز شده است . از این بابت خیالمان نیز راحت است.ما قصد داریم با تمامی فروشگاه ها نیز به صورت اقساط نیز جنس بفروشیم و نیز هماکاری بلند مدتی بین هم داشته باشیم.

آریا پارت در تسمه ها با برند های معبتر و با کیفیت در سبد فروش خود را دارد و به ترتیب زیر می باشد:

  • دانگیل

تسمه دانگیل

  • پاورگریپ (گیتس)

پاورگریپ گیتس

  • کنتیننتال

تسمه کنتیننتال

  • دایکو

تسمه دایکو

  • سان

تسمه سان

  • جنیون پارت

صنعت خودرو و قطعاتش در ایران بسیار مهم است و مشاغلی که مربوط این دو مورد نیز می باشد بسیار زیاد می باشد و بازار خوبی در داخل کشور نیز دارد. مرکز اصلی پخش لوازم یدکی خودرو در خیابان امیر کبیر یا همان ملت می باشد که خیلی از تولید کننده ها و وارد کننده ها در بازار قطعات خودرو نیز به شهرستان ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک نیز عرضه می کنند. نحوه ی خرید عمده لوازم یدکی از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی آریا ارائه کننده انواع قطعات خودرو در بازار را  برای شما نیز توضیح میدهیم.

نحوه ی خرید عمده لوازم یدکی

پخش عمده تسمه تایم و تسمه دینام

زمانی که شما فروشنده می باشید نیز باید کالای خود را از پخش کننده ای تامین کنید که این تامین کننده باید شرایطی داشته باشد. اول از همه باید قطعات از کیفیت بالایی برخوردار باشند و نیز قیمت مناسبی داشته باشند.همچنین موجودی کالا و بروز بودن قیمت کالا، جزء اوامر مهمی در عرضه ی قطعه نیز می باشد.آریا پارت تمام ویژگی های بالا را نیز دارد. ابتدا شما یک لیست از کالا یا قطعه ای که می خواهید،فراهم میکنید و ما به صورت آنلاین و در کوتاه ترین مدت به شما قیمت میدهیم.از طرفی شما می توانید از راهنمایی ما از نظر کیفیت کالا و نیز فروش قطعه در بازار نیز پرسش کنید.

نحوه ی همکاری با ما

با توجه به پخش لوازم یدکی خودرو به صورت آنلاین و تلفنی و یا حتی به صورت حضوری در بازار امیر کبیر، باعث اعتماد مشتریان به نیز شده اند و رضایتشان از همه چیز برای ما مهم تر می باشد.کافیست قیمت محصولات آریا پارت را مقایسه کنید و خودتان متوجه تمایزات ما نیز می شوید.

در شبکه های اجتماعی و یا در گوگل و یا حتی اگر در بازاریابی حضوری با ما آشنا شده اید،کافیست یک بار با ما همکاری کنید و جز مشتریان ما نیز شوید. ما نیز به فکر همکاری بلند مدت نیز می باشم و با یک بار خرید کردن خریدار خوشحال نمی شویم و رضایت خریدار خیلی خیلی مهم می باشد.

دلایل دیگری که باعث صداقت ما در فروش قطعات خودرو شده است،باور و اعتقاد به پول درست و حلال می باشد.نکته ی بعدی پیشرفت در کار و اهداف بلند تر می باشد. درک متقابل و انسانیت در کار جزء وظیفه ی ما نیز می باشد.این سه مورد فقط در حد شعار نیست،بلکه قسمی می باشد که خورده ایم تا در کنار مشتریان باشیم و با وجدانی راحت به کسب و کارمان بپردازیم.

فروشگاه اینترنتی آریا پارت در پخش لوازم یدکی خودرو در بازار، با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها هرگونه کالایی را نیز عرضه می کند. پخش لوازم یدکی سایپا و پخش لوازم یدکی ایران خودرو در آریا پارت با قیمت روز.

برای چه خودروهایی تسمه تایم و تسمه دینام موجود می باشد و آماده ی فروش به صورت پخش را داریم:

خودروهای شرکت ایران خودرو ، شرکت سایپا ، شرکت رنو ، شرکت مدیران خودرو (MVM) ، شرکت کرمان خودرو (گروه لیفان) و شرکت کیا و هیوندای

لوازم یدکی ایران خودرو لوازم یدکی سایپا قطعات خودروهای شرکت رنولوازم یدکی مدیران خودرولوازم یدکی لیفان لوازم یدکی هیوندای

برای مشاهده ی لیست قیمت تسمه تایم خودرو می توانید با بالاترین کیفیت با ما تماس بگیرید. و همچنین برای خرید تسمه تایم و  خرید تسمه دینام با گارانتی معتبر از ما خرید کنید.

آیا شرایطی و به صورت چکی هم کار می کنید؟

با توجه به شرایط بازار و همچنین فروش ، ما میتوانیم با مشتریان خوش حسابی که در بازار با همکاران سابقه ی همکاری و خرید را دارند و همچنین داشتن چک معتبر صیادی و سفید بودن وضعیت چک مشتری، میتوانیم با مشتریان خود نهایتا 3 ماهه کار کنیم.البته لازم به ذکر است که با گرفتن چک 3 ماهه لیست قیمتی که برای مشتری فاکتور می شود 5% افزایش قیمت نیز به همراه دارد.

تمامی تسمه تایم ها و تسمه دینام های فروشگاه آریا پارت دارای گارانتی معتبر می باشند.

گارانتی تسمه تایم 1 سال و 60 هزار کیلومتر می باشد.

گارانتی تسمه دینام 1 سال گارانتی دارد.

تسمه تایم و تسمه دینام خریداری شده توسط مشتری تا 1 هفته امکان مرجوعی به هردلیل امکان پذیر می باشد.پخش عمده ی تسمه تایم و تسمه دینام با قیمت مناسب و کیفیت بالا در این عرصه فعالیت می کنیم.

می توانید ما را در شبکه ی اجتماعی دنبال کنید.

9 دیدگاه در “پخش عمده تسمه تایم و تسمه دینام

  1. علی ماکان گفت:

    سلام.با چک معمولی هم کار میکنید؟برای خرید نقدی ارسال به چه نحوی هستش؟

    1. heisenberg گفت:

      سلام.اگر مشتری دائم ما باشید ممکنه کار کنیم.اما برای اوایل همکاری مقدور نیستش.شما ابتدا نقدی خرید کنید و برای ارسال هم فرقی نداره شرایطی یا نقد.اگر شهرستانی هستید ارسال بالای 10 میلیون رایگان هستش.اما اگر در شهر تهران هستید بالای 3 میلیون رایگان هستش.بازم اگر سوالی هست من در خدمتم.

  2. حسین گفت:

    لیست قیمت رو میشه برام بفرستید؟

    1. heisenberg گفت:

      سلام.بله حتما.لطفا به شماره ی 09108443188 در واتس آپ پیام بدید تا براتون ارسال بشه.

  3. امیر گفت:

    اینکه شرایطی کار میکنید و افزایش قیمت نداره یعنی چی؟میشه توضیح بدید؟

    1. heisenberg گفت:

      سلام.اگر سه ماهه باهم کار کنیم افزایش قیمت نداره.اما برای بیشتر حتما افزایش قیمت لحاظ می شود.البته زیاد نیست.به دلیل اینکه ما هوای مشتری رو تا جایی که امکان داشته باشه داریم.خیالتون راحت.

  4. محمد گفت:

    سلام.ممنون میشم از شرایط همکاری بگید.بدون چک هم کار میکنید ؟یک ماهه یا دوماهه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *