دریافت لیست قیمت
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

خرید عمده لوازم یدکی خودرو می‌تواند مزایای بسیاری را برای مشتریان به همراه داشته باشد. در این روش خرید علاوه بر کاهش هزینه‌های خرید می‌توانید آنها را به صورت اقساطی چندماهه نیز تهیه کنید. همانطور که می‌دانید قیمت‌های لوازم مصرفی خودرو روز به روز افزایش می‌یابد از این رو با خرید عمده لوازم می‌توانید در هزینه پرداختی خود در آینده، صرفه‌جویی کنید.

اگر شما یک فروشنده لوازم یدکی هستید یا یک فروشگاه قطعات خودرو دارید، می‌توانید با شرایط ویژه فروشگاه آنلاین لوازم یدکی آشنا شوید. فروش عمده لوازم یدکی خودرو به‌صورت چکی، حداکثر ۲ ماهه و بدون حتی ۱% سود است. فروش عمده لوازم یدکی به صورت چک با شرایط‌ ایده‌آل بوده و مشتری می‌تواند در سراسر كشور سفارش خود را ثبت كند و بعد از مراحل استعلام، قطعات یدكی را دریافت كند.

شرایط اقساطی 2 ماهه خرید لوازم یدکی

خرید لوازم یدکی با چک

چرا لوازم یدکی خودرو را به صورت آنلاین خریداری کنیم؟

پخش لوازم یدکی خودرو به صورت آنلاین، باعث می‌شود تا تمامی لوازم مورد نیاز متقاضیان در کمترین زمان به نقاط مختلف کشور ارسال شود. با خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی سایپا و مشاهده لیست قیمت قطعات ایران خودرو می‌توانید خرید خود را بهتر انجام دهید. دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف زمان زیاد برای انجام خرید نیست و شما به راحتی می‌توانید لیست قیمت و انواع قطعات را از راه دور مشاهده کنید. همچنین، این روش خرید در هر ساعتی از شبانه روز امکان‌پذیر بوده و باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان می‌شود. فروشگاه اینترنتی برای ایجاد رقابت بایستی قطعات را با قیمتی بسیار ارزان و مناسب بفروشد؛ از این رو می‌توانید قطعات خودرو را با قیمتی بسیار ایده‌آل و با شرایط اقساطی از آریا پارت تهیه کنید. همچنین سری ساخت، مدل و برند هر لوازم خودرو در زیر آن درج شده تا بهتر به خرید خود بپردازید.

خرید عمده لوازم یدکی

خرید لوازم موتوری ماشین

فروش عمده لوازم یدکی خودرو

قیمت لوازم خودرو در هنگام فروش عمده بسیار کاهش می‌یابد و لوازم یدکی به قیمت کارخانه محاسبه می‌شوند. لیست قطعات موتوری خودرو بسیار متنوع بوده که شما می‌توانید لوازم مصرفی خودرو را به صورت عمده تهیه کنید. اگر دارای فروشگاه لوازم یدکی خودرو هستید، این روش خرید برای شما بهترین روش خواهد بود. چشم‌انداز فروشگاه آریا پارت فروش عمده لوازم یدکی خودرو‌های چینی و خودرو‌های ایرانی و خارجی در سراسر ایران است. با توجه به تولید داخلی و واردات قطعه از کشور‌های تولید‌کننده، قیمت مناسبی را برای مشتریان عمده خود نیز دارد.

خرید تسمه تایم خودرو

خرید تسمه تایم خودرو

از طرفی کیفیت بالای اجناس باعث گارانتی آن‌ها نیز شده و از این بابت خیالمان نیز راحت است. ما قصد داریم به تمامی فروشگاه‌ها نیز به صورت اقساط جنس بفروشیم و همکاری بلند مدتی داشته باشیم. تسمه‌های برند دانگیل، کنتیننتال، سان و پاورگریپ نیز جز این شرایط هستند. خرید تسمه تایم و تسمه دینام با چک بدون سود و همراه با گارانتی معتبر است و پس از خرید شما، فروشگاه آریا پارت آن‌ها را به محل مورد نظر شما ارسال می‌کند.

خرید لوازم یدکی خودرو با چک

از آنجایی که روزبه‌روز قیمت لوازم یدکی در حالت افزایش است، بسیاری از افراد متقاضی خرید لوازم یدکی با چک هستند. فروشگاه لوازم یدکی آریا پارت این امکان را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند قطعات مصرفی خودروی خود را به صورت تکی یا عمده خریداری کنند. شما به راحتی می‌توانید به صورت آنلاین لوازم درخواستی خود را با چک تهیه کنید. فروشگاه لوازم یدکی آریا با توجه به سوابقی که در فروش قطعات خودرو دارد، تصمیم به این گرفته است که اجناس پرفروش خود را با چک ۲ ماهه برای مشتریان خوش حساب به فروش برساند. قابل ذکر است اگر همکاری ادامه‌دار باشد و اعتماد دو طرفه بین فروشند

فروش عمده لوازم یدکی

خرید لوازم یدکی عمده

ه و خریدار نیز برقرار شود، خرید عمده لوازم یدکی برای خریدار نیز بسیار آسان می‌شود.

البته به این نکته توجه کنید که خریداری قطعات خودرو با چک با کمی افزایش قیمت همراه خواهد بود که این قیمت افزایشی بسیار ناچیز و کم است. اگر مشتری خوش حسابی بوده و چک‌های خود را در زمان معین پاس نمایید، مجموعه در دفعات بالاتری و با مزیت‌های بیشتری با شما در زمینه فروش عمده لوازم یدکی خودرو چکی به همکاری خواهد پرداخت. شرایط ویژه برای مشتریان با سابقه و خوش حسابی که با Aria part همکاری دارند عبارت است از:

  • ارسال رایگان قطعات به استان تهران با خرید حداقل 10 میلیون تومان
  • فروش تسمه تایم و تسمه دینام با حداکثر چک ۳ ماهه

تمامی این شرایط با اعتماد در همکاری اتفاق می‌افتد؛ اما در دفعات اول استعلام چک خود مشتری نیز گرفته می‌شود.

کلام پایانی

برای خرید انواع لوازم یدکی خودرو می‌توانید از تسهیلات قابل توجه مجموعه برخوردار شوید. در مجموعه آریاپ ارت امکان پرداخت هزینه قطعات با چک و به صورت  اقساطی امکان‌پذیر است. از طرفی قطعاتی را که خریداری می‌کنید، دارای ضمانت کالا بوده و گارانتی دارند که این امر نشانه بالا بودن کیفیت لوازم مصرفی خودرو در مجموعه است. به دلیل واردات قطعات از کشورهای خارجی و نبود واسطه، قیمت‌های لوازم مصرفی در آریا پارت بسیار ارزان و مناسب است. بنابراین، شما به راحتی می‌توانید قطعات مورد نیاز خود را به صورت عمده یا تکی از انواع برندهای ایرانی، خارجی یا چینی همچون دانگیل، ساند، پاور گریپ و یا کنتینتال تهیه کنید.

خرید عمده لوازم یدکی

19 دیدگاه در “خرید لوازم یدکی با چک به قيمت كارخانه

  1. اصغر پاشایی گفت:

    سلام وقتتون بخیر.اگر 4 ماهه از شما خرید کنیم و چک بدیم والبته چکمون صیاد باشه چند درصد به لیستتون اضافه میشه؟

    1. heisenberg گفت:

      سلام وقتتون بخیر.با توجه به اینکه سوابق چکتون سفید باشد ما برای 4 ماه فقط 5 درصد روی قیمت اضافه میکنیم.البته قیمت ها بسیار مناسب می باشد. برای دریافت لیست لطفا به واتس آپ پیام بدید. با تشکر

  2. اکبر مولایی گفت:

    سلام همکار گرامی ما خرید عمده داشتیم.لطفا لیست قیمت رو برای بنده ارسال می کنید؟نقدی میخریم.

    1. heisenberg گفت:

      سلم جناب.وقتتون بخیر.لطفا به واتس آپ پیام بدید تا براتون لیست قیمت ارسال شود. با تشکر

  3. حسین اصغرپور گفت:

    سلام.خیلی عالی میشه اگر قیمتتون مناسب باشه و چکی ام کار کنید.

    1. heisenberg گفت:

      سلام وقتتون بخیر.شما به واتس آپ پیام بدید تا لیست قیمت رو براتون ارسال کنیم.چکی ام شرایطش رو برای شما میگیم.

  4. صادقی گفت:

    خیلی همکاری باشما لذت بخشه.خدا بهتون برکت بده.

  5. محمد حیدری گفت:

    پر برکت باشه آقای مهندس یعقوبی عزیز.

    1. heisenberg گفت:

      سلام.ممنونم از شما آقای حیدری.از اینکه شما جز خریداران خوب سرسیلندر هستید لذت میبریم.

  6. مجید گفت:

    سلام برای مدت 5ماه با چک صیاد فروش به چه صورت هست

    1. heisenberg گفت:

      سلام.وقتتون بخیر.شما صورت جنس بذارید تا بنده به شما قیمت بدم.البته اگر از نظر اعتبار مالی مشکلی نداشته باشید باهم همکاری میکنیم.

  7. مصطفی گفت:

    سلام عرض ادب دوست عزیز بنده لوازم عمده می خوام دست چک ندارم ولی سفته پسند ماشین دررهن می‌زارم و اینکه ماهانه یا هرجور که شما بگید به صورت دائم کارکنیم

    1. heisenberg گفت:

      با سلام و احترام. برای خرید اقساط فعلا برای خرید عمده امکان پذیر است. و برای شرایط هم ابتدذا باید چک گرفته شود. مگر اینکه مشتری دائمی ما باشد و سابقه ی خوبی داشته باشد. اما اگر چک ندارید لطفا به واتس آپ 09108443188 پیام بدهید تا با کارشناس ما صحبت کنید و انشالله که بتوانیم باهم کار کنیم. لازم به ذکر است که فعلا برای خرید اقساط فقط تسمه امکان پذیر است.

  8. dmfxymssbisq گفت:

    سلام خوب هستید ؟ بنده طراح و توسعه دهنده وبسایت هستم و می تونم همین وبسایت شما رو توسعه بدهم و بروز رسانی کنم یا وبسایت جدید در صورت تمایل براتون پیاده سازی کنم
    نگران هزینه هم اصلا نباشید که همه میگن فرد منصفی هستم
    البته ناگفته نمونه هم روزی من دست خداست و هم روزی شما
    در ضمن مشاوره من کاملا رایگان هست
    شماره تماس:
    09941425591

  9. علی گفت:

    باسلام و درود خدمت شما بنده در ابتدای شروع کار برای راه‌اندازی مغازه لوازم یدکی خودرو هستم خوشحالم میشم بتونم با شما یک همکاری خوب داشته باشم میتونم بدونم چطور میشه از شما راهنمایی بگیرم چون هم مغازه از خودم دارم هم چیزی حدود 500میلیون سرمایه

    1. heisenberg گفت:

      با سلام و احترام
      بهتر است اول بازار هدفتون و شناسایی کنید و بعد برنامه ریزی و تعیین بودجه. بعد از آن با توجه به بازار جنس جور می کنید و خریداری می کنید. البته نه تعدذاد بالا. هر هر قلم چند عدد. هر جنسی که خوب فروش رفت و بازار خوبی داشت بیشتر سفارش میذارید. و کم کم کار و گسترش می دهید. برای اطلاعات بیشتر با شماره ی 09387895373 تماس بگیرید.

  10. اسی گفت:

    سلام وخسته نباشید. برای اغاز کارلوازم یدکی چقدر سرمایه نیازه. ممنون

    1. heisenberg گفت:

      سلام وقتتون بخیر.بستگی داره کدوم منطقه باشید و چی بیشتر میخواید کار کنید؟ هرچی جنستون بیشتر جور باشه براتون بهتره. ولی معمولا می تونید از 200 میلیون حداقل شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.