شرکت کنتیننتال  یکی از بزرگ ترین تولید کننده قطعات خودروهای سبک و سنگین در کشور آلمان نیز می باشد.این شرکت به نام کنتی نیز معروف است. تسمه کنتیننتال جز محصولات این شرکت نیز می باشد. این شرکت نیز تولید کننده انواع لاستیک ها در صنعت خودروسازی می باشد. دفتر مرکزی این شرکت در شهرهای هانوفر، نیدرزاکسن قرار دارد.کنتیننتال آ-گ چهارمین تولید کننده ی لاستیک در جهان می باشد.

تسمه کنتیننتال

تسمه کنتیننتال محصول کشور آلمان

شرکت کنتیننتال آ-گ تولید کننده ی کائوچو در سال 1871 نیز بود و شرکت خود را تاسیس کرد. در سال های بعد این شرکت وارد عرصه ی تولید لاستیک نیز شد و یکی از عرضه کنندگان بزرگ لاستیک خودرو نیز می باشد.

تسمه تایم کنتیننتال و تسمه دینام کنتیننتال جزء تسمه های با کیفیت بازار نیز می باشد.با توجه به این که محصول کشور آلمان می باشد، جز با کیفیت ترین تسمه های بازار نیز می باشد.

فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی آریا ارائه کننده ی محصولات کنتیننتال نیز می باشد.تمامی محصولات نیز دارای 50 هزار کیلومتر گارانتی می باشند.این تسمه تقریبا برای تمامی خودرو های داخل ایران که تولید می شوند نیز عرضه می شود.از جمله برای پراید، پژو 405، سمند EF7، پژو 206 تیپ 2 و تیپ 5 موجود می باشد.

در بازار ملت خیلی از اجناس تقلبی بوده و شباهت زیادی با اجناس اصلی نیز دارند.برای خرید اجناس اصلی باید به چند مورد توجه کرد.اول اینکه باید به جنس تسمه توجه کرد و به لیبلی که روی بسته ی آن درج شده توجه کرد.سایت ما تمامی اجناسش اصلی هستند و بابت هر کدام از آن ها گارانتی تعیین کرده است.

تمامی محصولات کنتیننتالی که در فروشگاه آریا پارت عرضه می شود اصلی می باشند و با قیمتی مناسب به مشتریان داده می شود.این سایت درواقع پخش تسمه تایم و دینام کنتیننتال را انجام می دهد و در سراسر ایران نیز ارسال می گردد.برای سفارش تک و عمده و اطلاعات کافی با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *